seomaster

المختصر التوضیح ...

seomaster

المختصر التوضیح ...

الوتوضیح والغیر المختصر،الوتوضیح والغیر المختصر،الوتوضیح والغیر المختصر،الوتوضیح والغیر المختصر،الوتوضیح والغیر المختصر،الوتوضیح والغیر المختصر،الوتوضیح والغیر المختصر ...

  • ۰
  • ۰

در اسرع وقت شروع کنید:


شاید مهمترین نکته مشاوره برای کاهش حجم در اسباب کشی این باشد که هرچه زودتر کار را شروع کنید ، به محض اینکه فهمیدید که شما به یک فضای کوچکتر اسباب کشی می کنید، کار خود را شروع کنید.


هرچند رفتن به خانه یا آپارتمان جدید می تواند دلهره آور باشد، اما اگر پیش تر برنامه ریزی کرده باشید، می توانید در هر هفته یا حتی یک اتاق را جمع کنید.


اسباب و اساسیه خود را مرتب کنید:

اینها باید مواردی باشند که به طور منظم از آنها استفاده می کنید، مانند تخت و وسایل آشپزی. در همان زمان، مواردی را که می توانید به راحتی بدون آنها زندگی کنید نیز بنویسید برای مثال، اگر شما در حال حاضر در هر اتاق یک تلویزیون دارید، اما به جایی می روید که اتاق های کمتری دارد، حداقل از یک تلویزیون خود خلاص شوید.


فروش یا اهداء وسایل غیر ضروری :

بسته به اولویت شخصی شما، باید اقلامی را که تصمیم دارید که دیگر نیازی ندارید، اگر وضعیت خوبی دارند، می توانید به فروش برسانید و یا اهدا کنید.


اگر شما وسیله ای را به دلایل احساسی دوست ندارید اقلام غیر ضروری خود را، مثلا تلویزیون را بیرون کنید، پول اضافی حاصل از فروش آنها می تواند به شما برای مقابله با این حس کمک کند.


وقتی که بحث فروش و اهدای وسایل پیش می آید، بحث همه چیز یا هیچ چیز نیست.


یک واحد ذخیره سازی در نظر داشته باشید:

واحدهای ذخیره سازی برای همه نیستند، اما اگر وسایلی دارید که به سادگی نمیتوانید از دست آنها خلاص شوید، اما همچنین در خانه جدید خود فضایی برای آنها ندارید، یکی از این واحدها را اجاره کنید ، فقط مطمئن شوید که شما از این واحد ذخیره سازی یه همان انباری به عنوان بهانه ای برای نگهداری وسایلی که نمی خواهید و از آنها استفاده نمی کنید، استفاده نکنید.

هرگونه سوال یا مشکلی در زمینه باربری داشتین لطفا با پشتیبانی باربری که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی می باشد تماس بگیرید .

تلفن تماس: 26765301 - 44824054

وبسایت: arasbar.com

  • ۹۸/۰۲/۰۸
  • seomaster aminvahedian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی